Liity jäseneksi

(c) Maisa Hyttinen

Voit liittyä ratsastusseuraan täyttämällä jäsenyyshakemuksen alla olevan linkin kautta. Huomaathan, että jäsenyys on voimassa vasta kun seura on käsitellyt ja hyväksynyt sen, ja jäsenmaksu on maksettu eräpäivään mennessä.

Aloittavien kilpailijoiden (ja heidän vanhempansa) kannattaa seurata Ratsastajainliiton (SRL) ohjeita ja tiedotteita mm. kilpailulupien hankkimisesta, www.ratsastus.fi

Jäsenhinnat 2024

• Seniori 65e
  • Juniori 55e
  • Perhejäsen Seniori/Juniori 35e
  • Kannattajajäsen 20e

Henkilö on juniori sen vuoden loppuun kun täyttää 18.

SRL:n jäsenedut

Ratsastusseuroihin kuuluvat saavat jäsenetuina mm. Pohjolan kattavan urheiluvakuutuksen, jäsenkortin ja Hippos-lehden. Hippos on Ratsastajainliiton julkaisema, seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti. Ratsastajainliiton yhteistyökumppanit myöntävät SRL:n jäsenille myös kaupallisia etuja. Kilpaileminen ja hevostaito- ja ratsastusmerkkien suorittaminen edellyttää kuulumista johonkin ratsastusseuraan. Ratsastusseurat tarjoavat usein liiton tarjomien jäsenetujen lisäksi omia etuuksia, kuten alennuksia yhteistyötallin ratsastustunneista.

Seuraan kuulumisella on myös laajempi merkitys koko lajin kannalta, samalla rekisteröityy ratsastuksen harrastajaksi.

Jäsenliittymiskaavake löytyy tältä sivulta https://www.ratsastus.fi/ratsastamaan/liity-seuraan/

TaRin jäsenedut

Olemme aktiivinen ratsastusseura ja pyrimme kehittämään jatkuvasti toimintaamme ja tukemaan entistä paremmin jäsentemme ratsastusharrastusta.

Seuran hallituksen määrittelemien perusteiden mukaan tuemme nyt jälleen myös jäsentemme valmentautumista (ks.valmennustuki)

TaRi:n jäsenille ensisijainen ilmoittautumismahdollisuus ja erikoishinta useimpiin Tammer Ridersin järjestämiin valmennuksiin ja koulutuksiin (ei kannatusjäsenet).

TaRi:n järjestämissä kilpailuissa maksamme mahdollisuuksien mukaan, seuran hallituksen määrittelemien erityisehtojen mukaisesti, jäsentemme ilmoittautumis- ja lähtömaksut.

Lisäksi palkitsemme eri tavoin menestyneitä ja paljon kisaavia ratsukoitamme stipendein ja kiertopalkinnoin.

Osallistumme halukkaiden jäsentemme toimihenkilökoulutuksien osallistumismaksujen kustannuksiin, ei kuitenkaan mahdollisia majoitus- ja kulukorvauksia. Uuden koulutuksen osallistumismaksuja maksamme vasta, kun pätevyys on saavutettu. Koulutuksesta pitää ilmoittaa hallitukselle etukäteen.

Riippuen vuosittain taloudellisesta tilanteestamme maksamme jäsentemme kilpailuluvat seuran hallituksen määrittelemien erityisehtojen mukaisesti.

Tervetuloa mukaan myös seuran hallitustiimiin, syyskokouksissa valitaan seuraavan kalenterivuoden hallituksen jäsenet.